Askele askeleelta

sunnuntaina, kesäkuuta 11, 2006

Siunattu kesä

"Jo joutui armas aika ja suvi suloinen."
Suvivirsi kajahti jo reilu viikko sitten.

Tämä blogisti iloitsee suven suloisuudesta ja vaikenee tällä palstalla. Jos Luoja suo, palaan asiaan elokuun puolivälissä.


Siunattua kesää!
Herra kanssasi.