Tauon paikka
Aika pysähtyi. Rannekelloni teki tenän pari päivää sitten. Tänään vein sen kellosepälle. Mutta kellopa jäi korjaukseen ja saan sen vasta vajaan parin viikon päästä. Täytynee totutella elämään ilman kelloa.
Samassa yhteydessä lienee hyvä pitää pieni tauko myös tässä blogissa. Palaan asiaan, kun olen jälleen ajan tasalla.
Siunattuja kevätpäiviä.
Aika pysähtyi. Rannekelloni teki tenän pari päivää sitten. Tänään vein sen kellosepälle. Mutta kellopa jäi korjaukseen ja saan sen vasta vajaan parin viikon päästä. Täytynee totutella elämään ilman kelloa.
Samassa yhteydessä lienee hyvä pitää pieni tauko myös tässä blogissa. Palaan asiaan, kun olen jälleen ajan tasalla.
Siunattuja kevätpäiviä.
2 Comments:
Kiitos rupeamasta.
1 Piet.kirje ei minulle enää koskaan ole vain yksi kirje muiden joukossa kuten tähän asti.
By
Anonyymi, at 4:41 ip.
ke 24.5.
Kellossa ei ollut mitään vikaa. Kellosepän liikkeessä patterin vaihtajalla ei ollut vaan tarvittavaa rohkeutta vääntää tiukkaa nuppia.
By
Anonyymi, at 3:06 ip.
Lähetä kommentti
<< Home