Välipala
Hannu, Jorma, Antti P. ja minä kävimme eilen keilaamassa. Nuoriso-ohjaajaharjoittelijallamme oli entuudestaan kokemusta mutta me muut olimme keltanokkia radalla. Pienten alkuhämminkien jälkeen idea alkoi avautua. Tunnin vuoro tuntui itse asiassa aika pitkältä - ainakin minun mielestäni. Käteni oli samaa mieltä. Siinä ehti jokainen heittää moneen kertaan ja kaatojakin syntyi. Hauska välipala arkiseen aherrukseen. Antti voitti, joten kolminkertainen eläköön huuto voittajalle!
Jos haluaa tavoittaa vanhemmat herrat, niin suosittelen suunnistamista keilaradalle päiväsaikaan. Sieltä he löytyvät! Minä ja Antti olimme aika kummajaisia radalla tuohon aikaan.
Hannu, Jorma, Antti P. ja minä kävimme eilen keilaamassa. Nuoriso-ohjaajaharjoittelijallamme oli entuudestaan kokemusta mutta me muut olimme keltanokkia radalla. Pienten alkuhämminkien jälkeen idea alkoi avautua. Tunnin vuoro tuntui itse asiassa aika pitkältä - ainakin minun mielestäni. Käteni oli samaa mieltä. Siinä ehti jokainen heittää moneen kertaan ja kaatojakin syntyi. Hauska välipala arkiseen aherrukseen. Antti voitti, joten kolminkertainen eläköön huuto voittajalle!
Jos haluaa tavoittaa vanhemmat herrat, niin suosittelen suunnistamista keilaradalle päiväsaikaan. Sieltä he löytyvät! Minä ja Antti olimme aika kummajaisia radalla tuohon aikaan.
0 Comments:
Lähetä kommentti
<< Home