Kerrankin kuului
Iäkäs nainen oli tänään päiväjumalanpalveluksen jälkeen tullut sanomaan vahtimestarille, että kerrankin hän kuuli, mitä liturgi ja saarnaaja sanoi. Täti istui ilmeisen tyytyväisenä penkissä jumalanpalveluksen loppuun asti. - Olihan se ihan rohkaiseva palaute perehtyjälle.
Virpojille varaamani makeiset jäivät antamatta, kun olin pois kotoa. Ehkä ensi vuonna uusin makeisin.
Iäkäs nainen oli tänään päiväjumalanpalveluksen jälkeen tullut sanomaan vahtimestarille, että kerrankin hän kuuli, mitä liturgi ja saarnaaja sanoi. Täti istui ilmeisen tyytyväisenä penkissä jumalanpalveluksen loppuun asti. - Olihan se ihan rohkaiseva palaute perehtyjälle.
Virpojille varaamani makeiset jäivät antamatta, kun olin pois kotoa. Ehkä ensi vuonna uusin makeisin.
2 Comments:
Kiitos Anitta näistä raporteista. Tosi mukava lukea näitä kokemuksia siltä puolelta katsottuna. Vaikka välillä yritänkin simuloida mielessäni pappina olemista niin on se kuitenkin aika virtuaalitodellisuutta. Tekstiesi kautta homma tulee eri tavalla eläväksi.
By
Anonyymi, at 11:44 ap.
Arkiblogiin sopinee, että valotan asioita aika arkisesta näkövinkkelistä. Joku muu voi valottaa teologisia sfäärejä ;)
By
Anonyymi, at 12:28 ip.
Lähetä kommentti
<< Home