Askele askeleelta

sunnuntaina, huhtikuuta 02, 2006

Sukset kellariin

Tänään päätin talven hiihtokauden. Lähdin katsomaan, vieläkö lumista on jotain jäljellä. Paikoitellen pääsi hiihtämään ihan kivasti mutta paikoitellen olisi pitänyt lentää jäisten/vetisten kohtien yli. Mutta kun työsuhde-etuihin ei siivet kuulu, niin meno oli paikoitellen hankalaa. Reilu 6 km taivalsin tyyliä vaihdellen. Mutta raikas ulkoilma teki kuitenkin erittäin hyvää.

Sukset odottavat nyt kellarissa parempia hankia.