Sukset kellariin
Tänään päätin talven hiihtokauden. Lähdin katsomaan, vieläkö lumista on jotain jäljellä. Paikoitellen pääsi hiihtämään ihan kivasti mutta paikoitellen olisi pitänyt lentää jäisten/vetisten kohtien yli. Mutta kun työsuhde-etuihin ei siivet kuulu, niin meno oli paikoitellen hankalaa. Reilu 6 km taivalsin tyyliä vaihdellen. Mutta raikas ulkoilma teki kuitenkin erittäin hyvää.
Sukset odottavat nyt kellarissa parempia hankia.
Tänään päätin talven hiihtokauden. Lähdin katsomaan, vieläkö lumista on jotain jäljellä. Paikoitellen pääsi hiihtämään ihan kivasti mutta paikoitellen olisi pitänyt lentää jäisten/vetisten kohtien yli. Mutta kun työsuhde-etuihin ei siivet kuulu, niin meno oli paikoitellen hankalaa. Reilu 6 km taivalsin tyyliä vaihdellen. Mutta raikas ulkoilma teki kuitenkin erittäin hyvää.
Sukset odottavat nyt kellarissa parempia hankia.
0 Comments:
Lähetä kommentti
<< Home