Askele askeleelta

keskiviikkona, huhtikuuta 05, 2006

Syntymäpäiviä kerrakseen

Setäni oli syntynyt 5.4. Hän kuoli muutama vuosi sitten. Tulin hautajaisreissulta heti seuraavana päivänä Toukolan iltamessuun, kyllä ylistyslaulut jäi silloin laulamatta. Vaivoin selvisin ehtoollisavustuksesta, loppumessu menikin sakastissa nenäliinojen seurassa.

Koulukaverillani on syntymäpäivä 5.4. Lähetin hänelle tänä aamuna sähköpostitse onnittelut. Hän juhlii perheensä kanssa vasta ensi sunnuntaina, mutta ilahtui, kun joku muisti varsinaisena syntymäpäivänä.

Tänään 5.4. tuli kännykkääni iloinen viesti. Tyttö oli syntynyt tänä aamuna klo 7 jälkeen. Tyttö ja äiti voivat hyvin.

Onnea kaikille päivänsankareille!