Askele askeleelta

lauantaina, helmikuuta 11, 2006

Sirpaleita

Autotallin ovi on oikutellut jo pidempään. Ovi ei meinaa sulkeutua, vaan on pitänyt moneen kertaan ja voimalla paukauttaa ovi kiinni. Niin myös tänään - sillä seurauksella, että oven yksi ikkunalasi meni rikki.

Syy oven oikutteluun löytyi lukosta. Se kaipasi öljyä. Öljykäsittelyn jälkeen ovi sulkeutuu jälleen normaalisti. Olisi kannattanut hoitaa asia jo aiemmin niin olisi säästynyt sirpaleilta.

Onko meidän elämässä asioita, joita yritämme väkisin runnoa eteenpäin? Huomaamatta, että Jumalan voitelu puuttuu.