Askele askeleelta

perjantaina, helmikuuta 10, 2006

Kuumennuskäsittely

Uusi liesi on jo asennettu. Ohjeiden mukaan uunia tulee kuumentaa 60 minuutin ajan 250 asteen lämpötilassa, jotta uuden lieden haju poistuu - ja uuni tulee käyttökelpoiseksi ruuan valmistukseen. Tällä hetkellä käry käy eikä keittiössä viitsi juuri nyt oleskella.

Onko tässä jotain samaa kuin miten Jumala kouluttaa meitä omassa ahjossaan, jotta meistä tulisi käyttökelpoisia Hänen työssään? Oma suuri MINÄ taitaa kärytä turhan pitkään monen kristityn elämässä. Onko näin?